Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under november 2011

Av selgoourqueen - 25 november 2011 19:01

Fråga... 11!


Fråga: Vad är det för 3 klädesplagg som gör en typisk Selena outfit?


Sel's svar: Fantastiska skor! Jag är en sko tjej så jag älskar roliga, otroliga skor - vare sig det är stövlar, platta skor eller klackar. Jag älskar jeans - bara skaffa dig själv ett par enkla jeans och en fantastisk topp. I princip, beskrev jag outfiten som jag har på mig nu, men det är så jag normalt sett har det.


 

Av selgoourqueen - 25 november 2011 16:56

I intervjun som är i tidningen från london så är det 19 frågor! Och här kommer 10 av 19 då. P.s Tidigare frågor finns i kategorin Intervjuer!


Fråga: När du är i Storbrittanien, får du shoppa mycket då?


Sel's svar: Lite, jaa. Vi ska till Topshop idag. Jag älskar att shoppa, jag kan inte förklara det!


Vem gillar inte lite Shopping, eller kanske mycket shopping! Jag älskar att shoppa jag med!

Sel medans hon shoppar!

 


Här blir en video också men den är från 2008!



Frågor kommer många idag så var på er vakt! jag har ju missat flera dagar så det tas igen nu idag!

Av selgoourqueen - 24 november 2011 08:33

Hej! Här är några bilder från årets AMA!

                       


När jag kommer hem från Skolan kommer jag lägga ut ett par frågor! 3-4 st!

Av selgoourqueen - 23 november 2011 22:30

Hej igen här kommer 2 videor!



Haha hon är duuuuktig på att rappa!



Haha de är roliga! I bakgrunden sitter Bridgit Mendler (Lemonade Mouth, Lycka Till Charlie, Julia i MPWP) och Jennifer Stone (Harper Finkle i MPWP)! Deras lärare kom lite också :)


Jag bestämde mig för att jag ville lägga till ett sista!


Det här är gjort Hemma i Texas, med alla hennes kompisar som bor där!

Det känns som en dag full med videor!

Av selgoourqueen - 23 november 2011 22:27

Video som lades upp den 9 mars 2011!



Puss på er!

Av selgoourqueen - 23 november 2011 20:54

På Taylors sista konsert på Speak now turnén så var Selena gäst och de sjöng Who Says tillsammans!

Bästisarna på scenen!



       

Sötnosar!


P.s Fråga kommer sen!

Av selgoourqueen - 21 november 2011 06:59

Hej hörrni, nu är det snart slut, snart visas de sista magi på waverly place avsnitten men i sverige tar det nog lite mer tid... Men det går mot sitt slut. Här är en Promo inför ett avsnitt om trollkarls tävlingen!


Jag kommer sakna serien! Men de ska ju göra en till film också!

Av selgoourqueen - 18 november 2011 08:05

 


           


Ska skaffa den som Sel ligger i sängen i större storlek! 

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards