Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 25 november 2011

Av selgoourqueen - 25 november 2011 22:00

Fråga 13 av 19..


Fråga: De flesta kändisar utsätts för kritik vid något tillfälle. Hur hanterar du det?


Sel's svar: Som alla andra - det suger men du får bara ta itu med det - det är en del av allt.Det finns barn i Gymnasiet som handskas med det, vilket jag är säker på, är mycket värre - det är olyckligt att det måste vara så.


    Nu lägger jag mig men först vill jag bara säga!

Gud välsingne er alla! Här en lista över folk som jag vil tacka för att de finns och Det är Selena, Mandy (Sellys mamma), Brian (Sellys styvpappa), Baylor,  Mammi, Pappi, Min lillebror, Justin, Min underbara släkt också såklart, Alla mina underbara bästa vänner, och ni alla Selenators! Jag älskar er alla som jag har nämnt! Gud välsingne er alla!

Av selgoourqueen - 25 november 2011 20:30

Fråga 12 av 19...


Fråga: Sätter du upp en budget eller är du typ, "Jag vill ha det så jag tänker köpa det"?


Sel's svar: Jag hatar att spendera pengar! Min mamma skrattar åt mig för det men det finns stunder då jag kommer frossa, säkert.


 


Best Friends 4-ever!

Av selgoourqueen - 25 november 2011 20:15

Hej på er! Bara så ni vet ska Sel bli STORASYSTER!! Hurra för Sel

 


Här är en bild på 2 av hennes hundar Wallace och Baylor!

 

Jag älskar dem alla!


Puss på så många!

Innan jag går och lägger mig ska jag lägga ut fler inlägg.

Puss på er och sov gott!

Av selgoourqueen - 25 november 2011 19:01

Fråga... 11!


Fråga: Vad är det för 3 klädesplagg som gör en typisk Selena outfit?


Sel's svar: Fantastiska skor! Jag är en sko tjej så jag älskar roliga, otroliga skor - vare sig det är stövlar, platta skor eller klackar. Jag älskar jeans - bara skaffa dig själv ett par enkla jeans och en fantastisk topp. I princip, beskrev jag outfiten som jag har på mig nu, men det är så jag normalt sett har det.


 

Av selgoourqueen - 25 november 2011 16:56

I intervjun som är i tidningen från london så är det 19 frågor! Och här kommer 10 av 19 då. P.s Tidigare frågor finns i kategorin Intervjuer!


Fråga: När du är i Storbrittanien, får du shoppa mycket då?


Sel's svar: Lite, jaa. Vi ska till Topshop idag. Jag älskar att shoppa, jag kan inte förklara det!


Vem gillar inte lite Shopping, eller kanske mycket shopping! Jag älskar att shoppa jag med!

Sel medans hon shoppar!

 


Här blir en video också men den är från 2008!



Frågor kommer många idag så var på er vakt! jag har ju missat flera dagar så det tas igen nu idag!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards