Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 10 november 2011

Av selgoourqueen - 10 november 2011 14:27

När Selena var i Canada var hon på hockey match med Justin! Bilder såklart!


                         


Gulligt va?

Av selgoourqueen - 10 november 2011 08:35

Hej! Selly's karaktärer t.ex Grace i Monte Carlo och Beezus i Ramona and Beezus, vill åka till Paris... I alla fall igår var Selena i Paris såklart får ni bilder! Det kommer även snart fler bilder ifrån EMA!

Men Justin och Sel verkar gilla Europa för den 7 var de i London.. och nu Paris! Kan du inte komma hit Sel? Nu när du är i Europa och allt... Bilder från Paris då och från London!


Paris...

         


...Och London!

                 

Fler inlägg senare!

Ännu mer EMA!!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards