Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under oktober 2011

Av selgoourqueen - 31 oktober 2011 10:15

  Söt va? Söta Sel är alltid sööt!

Av selgoourqueen - 31 oktober 2011 09:02

Här kommer en till fråga från tidningen  (den jag fick låna av min kompis som är köpt i london) jag vet att det varit lite dåligt med att ha en varje dag men jag ska försöka bättre den här gången.


Fråga: Kom du upp till mycket ofog (spratt) på inspelningen av filmen?`


Selenas svar:

Umm ... Nej, men jag hade en fantastisk tid med Katie Cassiy och Leighton Meester. Jag bara skrattade så mycket! Så om någonting, fick vi inte något arbete gjort! Vi var inte busiga men vi bara bokstavligen skratta åt varandra eftersom Leighton är antagligen en av de roligaste människor du någonsin kommer att träffa. Hon är inte riktigt stött på det sättet som man ser henne på skärmen, i synnerhet som Blair i Gossip Girl är mycket elak, men Leighton i verkliga livet är bara den trevligaste, roligaste personen som finns.


 

Av selgoourqueen - 24 oktober 2011 21:35

Hej här kommer fråga 3 av 19


Fråga: I filmen låstades du vara någon du egentligen inte är. Förutom skådespelandet, när senast var du tvungen att fejka för att klara det?


Selenas svar: Oh hjälp! Jag tror att jag har klarat mig så här långt utan att fejka någonting, vilket har gjort att jag har kommit så långt som jag har kommit så jag ska nog fortsätta att göra det jag gör! Ha ha!



Love you always Sel..


Av selgoourqueen - 22 oktober 2011 08:32

          Cute är hon världens söötaste tjej!!

Love you always Sel

Av selgoourqueen - 20 oktober 2011 08:30

Hej här kommer fråga 2 av de 19 som kommer styck vis och en varje dag.


Fråga: Fortsatte du att prata så där även efter att regissören hade sagt bryt!


Selenas svar: Jaa - Jag var tvungen att försöka och jag ville definitift fortsätta att prata så ett tag!


Söt va, en bild var det här  


Love you always Sel


Av selgoourqueen - 19 oktober 2011 20:51

Fråga 1: I din nya film, Monte Carlo,pratar du med en brittisk accent - och vi måste säga att vi är imponerade!


Selenas svar: Tack så jätte mycket! Jag var lite nervös men det var kul - det var annorlunda. Jag tränade i två veckor före filmen.


Sååå ödmjuk hon svarar alltid så snällt t.ex tack åhh vad snällt och annat... Men ni får en bild på henne så syns vi sen igen!  

 Love always Sellylove!




Av selgoourqueen - 16 oktober 2011 17:53

Hej!

Titta bara på dessa bilder visst är hon en sötnos!!

Fick låna en tidnind av min kompis som är köpt i London!

Sel var på framsidan ska kopiera och sätta upp någonstans!!

Och skriva av intervjun, kommer översätta och lägga upp på bloggen en fråga per dag så det blir typ en fråga varje dag i 19 dagar.


 


Syns sen! Kommentera eller fråga mig frågor jag vill ha frågor ni kan fråga mig vad som helst om henne var inte rädda jag är ingen dömmande person!

Love you always Sel!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards