Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under februari 2012

Av selgoourqueen - 28 februari 2012 17:06

Detta är en blogg om Magi På Waverly Place som är sjuukt bra!!!! Okej.. den e min, och kanske inte sjukt bra.. Men kolla gärna in den :D http://wizardsofwaverlyplaceforever.bloggplatsen.se


 

Puss från Sel!

Av selgoourqueen - 22 februari 2012 15:40

Jag ÄLSKAR den här videon!!!<3<3<3<3<3 Kan inte sluta lyssna på den!!:D

Älskar när JB och Sel är jättenära på att pussas i bild men så bara kommer de och drar iväg dem åt olika håll.. Men bara ge den en chans.. Jag brukar tänka, nee jag orkar inte titta, pausar och letar vidare efter bättre videor, men ge den en chans, den är awesume!! Hehe.. Kommer nog inte använda smilysarna så mycket men den var sööt!!


P.s är det någon som kommer ihåg intervju  frågorna som jag brukade skriva?? De var från en tidning som min kompis köpte i London.. Kommentera om ni kommer ihåg dessa!

Av selgoourqueen - 18 februari 2012 19:42

Hej, Idag har bloggen bara haft 2 st besökare... :( Jag lovar att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera.. men jag vet inte riktigt varför men jag har börjat tappa lusten och måste få tillbaks den så jag ska jobba på det LOVAR!!!! men det ska bli bättre!!<3<3 Jag ska jobba lite med att utforma en design nu men jag ska blogga lite emellan åt!!

Av selgoourqueen - 18 februari 2012 12:13

Idag har jag tränat i en timma, och hann inte blogga innan, och så ska jag bada i badhuset i eftermiddag, men ska försöka blogga så mycket det bara går idag, Mitt mål är över 5 inlägg... Men min dator är lite seg också så batteriet tar slut jättesnabbt :P Men ska verkligen försöka... Har säkert tappat de flesta läsarna, men kommentera gärna så jag vet att ni är kvar!!! <3

Av selgoourqueen - 16 februari 2012 20:34

Dagens bild på Jelena<3

 


Söööta!!! ;)

Av selgoourqueen - 16 februari 2012 20:25

Japp! Nu är vi över 1oo inlägg!<3 Känns kul!! Men iallafall, får se om jag hinner/orkar lägga upp lite andra saker ikväll, men jag är ber såå mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterar så mycket just nu men det är lite mycket med skolan och så nu och det... Börjar ju 8 i höst så jag måste jobba med skolan så att jag får bra betyg i 8 och 9... Men jag ska försöka att göra ett inlägg per dag iallafall och om jag har nån helg där jag verkligen inte har nått att göra kanske jag gör några inlägg i förväg och sätter dit en tid på när de ska komma... men jag ska verkligen försöka!!


Här är lite bilder på Jelena på väg till/ifrån frukost dejten idag (tänk på att de ligger några timmar efter oss)

   

Såå sööta!! :)

Av selgoourqueen - 16 februari 2012 19:18

Hihi, jag var ute och surfade lite på youtube och hittade den här videon, där Justin sjunger One Less Lonely Girl för Selena!!


Förresten om ni gillar JB kolla gärna in min novell blogg om honom : http://biebzlovenovell.blogg.se


Klicka på länken så kommer ni dit :) Vi ses!


Av selgoourqueen - 14 februari 2012 22:00

Hehe, typ två timmar innan valentines day tar slut, men ändå, har haft fullt upp idag... Idag fick jag iallafall Monte Carlo, med Sel i huvudrollen!!<3 Och jag tittade på den och hade en skitbra Alla Hjärtans dag :) Glad Alla hjärtans dag alla ni läsare!!<3

 

Love from Sel!!<3

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards