Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under november 2011

Av selgoourqueen - 30 november 2011 21:21

November är nu snart slut så då blir det bild bomb! (Blir nog inte de bilderna som nyss var på Baylor och Selena, men några av dem kanske!)


                                         

Haha! Imorgon är det första december och då kommer första Saken i Julkalendern!

Av selgoourqueen - 30 november 2011 08:13

Här är Selenas Audition inför magi på waverly place! Hon var elva år och såååå sööööt!


Jag älskar henne!

Av selgoourqueen - 29 november 2011 19:45

Fråga 14 av 19!


Fråga: Du verkar vara en riktigt jordnära person - Hur ser din ideala lördag ut?


Sel's svar: På en soffa med filmer och Pasta!


                                                           


Selena och Baylor Bild bomb blev det! Jag älskar dem!

Av selgoourqueen - 28 november 2011 07:32

Hej på er! Jag har gjort ett inlägg om en slags Julkalender och har fått några anmälningar... Men vill gärna ha fler!

Jag vill bara säga att det är såklart gratis att vara med!


Selena GIF bomb (eftersom jag ÄLSKAR både GIF och Sel)

                    

Hoppas fler anmäler si så hörs vi senare!


Av selgoourqueen - 27 november 2011 12:51

Hej på er jag ska göra en julkalender! Där man får något på mailen varje dag det kan vara en låt i mp3 format eller en bild eller någon slags information och sen på Julafton får ni ett speciall det kan vara vad somhelst! Allt man får Har med Selly att göra!


Ni anmäler er så här:

1. Öppnar ett tomt mail där ni skriver in den här mail adressen: sw.tranas@wasadata.net

2. I ämnes raden skriver ni Julkalender anmälan!

3. Klart! När ni har gjort det så är ni anmälda och resten fixar jag!


Tack!

   

God jul!

P.s I går var jag upptagen jag bakade pepparkakor och fixade lite och idag ska vi pynta!


Jag bloggar senare idag också! <3 U

Av selgoourqueen - 25 november 2011 22:00

Fråga 13 av 19..


Fråga: De flesta kändisar utsätts för kritik vid något tillfälle. Hur hanterar du det?


Sel's svar: Som alla andra - det suger men du får bara ta itu med det - det är en del av allt.Det finns barn i Gymnasiet som handskas med det, vilket jag är säker på, är mycket värre - det är olyckligt att det måste vara så.


    Nu lägger jag mig men först vill jag bara säga!

Gud välsingne er alla! Här en lista över folk som jag vil tacka för att de finns och Det är Selena, Mandy (Sellys mamma), Brian (Sellys styvpappa), Baylor,  Mammi, Pappi, Min lillebror, Justin, Min underbara släkt också såklart, Alla mina underbara bästa vänner, och ni alla Selenators! Jag älskar er alla som jag har nämnt! Gud välsingne er alla!

Av selgoourqueen - 25 november 2011 20:30

Fråga 12 av 19...


Fråga: Sätter du upp en budget eller är du typ, "Jag vill ha det så jag tänker köpa det"?


Sel's svar: Jag hatar att spendera pengar! Min mamma skrattar åt mig för det men det finns stunder då jag kommer frossa, säkert.


 


Best Friends 4-ever!

Av selgoourqueen - 25 november 2011 20:15

Hej på er! Bara så ni vet ska Sel bli STORASYSTER!! Hurra för Sel

 


Här är en bild på 2 av hennes hundar Wallace och Baylor!

 

Jag älskar dem alla!


Puss på så många!

Innan jag går och lägger mig ska jag lägga ut fler inlägg.

Puss på er och sov gott!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards