Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 2 november 2011

Av selgoourqueen - 2 november 2011 17:48

Hej här kommer fråga nr 6 av de 19 som kommer från tidning jag lånat... (om ni inte läst de tidigare frågorna så kan ni leta upp dem här på bloggen i tidigare inlägg)


Fråga: Vad tycker du om Jessie J? Har du gjort någon Cover på någon av hennes låtar?


Sel's svar: Jaa det har jag - Jag har gjort Price Tag. Jag gjorde det för, typ, fem av mina State Fair shows ( vet inte vad det betyder och fick inget på google översätt så ni får se om ni har bättre tur) och ingen visste vad det var för låt. Sen blev de nummer 1 i amerika ett par veckor senare, för att jag plockade upp det här.


 


Tack syns sen!

Av selgoourqueen - 2 november 2011 16:47

I går var Selena med på The Fulfillment 2011 Stars gala..

Här är bilder på våran sötnos...

               

Visst är hon en sötnos! I love You Selena Marie Gomez!


Av selgoourqueen - 2 november 2011 15:15

           

I Love her!


Av selgoourqueen - 2 november 2011 08:17

Hej, Sel är ju äntligen hemma från sin turne men innan hon kom hem hade hon en Halloween show så hon och hennes band bad alla som skulle komma att de skulle klä ut sig!! Självklart klädde Sel och bandet också ut sig och det resulterade i det här...    

Haha Sötnosen är ju fortfarande jättesöt!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards