Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under december 2011

Av selgoourqueen - 24 december 2011 10:24

Hej på er och God Jul!!!

Jag ska göra detta inlägg och sen ska jag åka till mormor och så kanske jag tar med datorn så kan jag berätta vad jag får i julklapp! <3 Men här är en video jag hittade med Selena som sjunger!



GOD JUL på er! Imorse fick jag Under The Mistletoe i julstrumpan!!! <3 U

Av selgoourqueen - 18 december 2011 21:21

Hej förlåt att jag inte har hunnit att blogga på ett tag nu men min mamma tog min dator och läxor och sånt har varit lite i vägen skolan måste gå först... Men nu ska ni få en bildbomb som förlåt jag har även inte kunnat skicka luckor till julkalendern men oroa er inte ni ska få alla luckor som jag inte hunnit skicka men ni får dem lite sent... Vissa är mer sena än andra :)... I alla fall en nyhet är att Selena skulle ha fått ett syskon men rykten går om att Mandy har fått ett missfall... Missfall är när bebisen dör inuti magen... Liksom gråter fortfarande inombords... menmen nu kommer bildbomb!

         

                                   

Kramar!!! Det ska bli bättre med inläggen jag lovar!!!

Av selgoourqueen - 11 december 2011 13:16

           

Jelena Sötaste paret någonsin!

Av selgoourqueen - 11 december 2011 10:52

                     

Av selgoourqueen - 11 december 2011 10:19

Här är Dagens Bild!

 

Av selgoourqueen - 8 december 2011 19:28

 

Det e en photoshoot för hennes nya parfym!

Av selgoourqueen - 6 december 2011 17:08

Hej! Selena ska skapa en parfym och Nu har NI chansen att hjälpa till ni anmäler här! www.selenagomezperfumes.com


de första 100 tusen som anmäler sig får ett gratis exemplar av parfymen, men det får man inte när man bor utanför USA och 10 finalister får åka till New York och hjälpa Selena i labbet. Det vet jag inte om man får om man bor i Sverige. Här är en video!


God jul! 18 dagar kvar!..

Av selgoourqueen - 5 december 2011 17:52

Hej! Jag älskar alla läsare men jag vill såååå gärna att fler anmäler sig till Julkalendern!!!! Den är jätterolig att göra! Men desto fler som anmäler sig desto roligare blir det ju för mig också!! Kramar från lilla mig!        


God Jul! <3

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards