Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under mars 2012

Av selgoourqueen - 20 mars 2012 19:39

Är det seriöst ingen som vill hjälpa till??

Känns lite tråkigt... Jag får inga kommentarer elr nåt...

Borde jag lägga ner bloggen?

Kommentera om ni vill att den finns kvar så lovar jag att förbättra mig :D <3

Har jag inte fått en enda kommentar innan den 1/4 blir mina känslor sårade! Jag vet att uppdateringen suger men i höst börjar jag få betyg så jag MÅSTE satsa på skolan nu men bloggar när jag hinner!


MAILA MIG OM NI VILL HJÄLPA TILL sw.tranas@wasadata.net

Av selgoourqueen - 12 mars 2012 06:15

Jag vet att det har varit USEL uppdatering... :( Jag mår dåligt över det men, kan inte göra så mycket, har inte varit hemma i helgen.. Iallafall! I lördags var jag på media markt och hittade en riktigt ovanlig skiva eller kanske ska man säga sällsynt! Magi på waverly place skivan!!!! Jag lovar er! Det är jättecoolt! Jag kommer aldrig orka ta igen allt jag missat att skriva här på bloggen... Ska hitta någon som kan hjälpa till här på bloggen, men det måste vara nån jag litar på så...

Av selgoourqueen - 7 mars 2012 16:57

JIPPI!!!!!!! I'M SO SO HAPPY!!!! Jag har börjat få tillbaka blogglusten!!!

Iallafall, snart kommer inlägg med Selena och spring Breakers!!


PUSS

Av selgoourqueen - 6 mars 2012 20:52

Har inte haft ork eller lust att blogga :( Asså har en period just nu där jag inte har lust att blogga om Selena :( Jag sparar massor av bilder på henne och så, men orkar aldrig lägga upp dem... Det brukade vara en hobby att blogga men nu känns det bara jobbigt... Jag ägnar all min tid vid internet åt att läsa olika novell bloggar och kolla min favorit Selena blogg http://sellyg92.blogspot.com kolla in den! Kolla in min novell blogg http://biebzlovenovell.blogg.se Asså ska ta bort ett par konton och bloggar jag äger men aldrig uppdaterar, jag tar för mig för mycket och tror att jag klarar av det men det gör jag inte :( Så ska ta bort lite saker och olika bloggar jag äger!! :D Hoppas detta kommer leda till att jag bloggar mer och så...

 

I love you guys! Hoppas ni inte lämnar bloggen allihop!!

Av selgoourqueen - 4 mars 2012 10:43

Det är en TT på twitter att skriva We Love Scarlett Guuuuulligt gjort!!!

Av selgoourqueen - 3 mars 2012 22:48

Idag har det varit två st TT's på twitter om Selena (iallafall har jag inte sett fler..) Och de är de här!

One Year Who Says

Stop Selena Hate


Gulligt va?? Bloggar imorrn!!<3

Av selgoourqueen - 1 mars 2012 21:13

Grattis på födelse dagen sötnos!!! Selena la ut en Instagram bild på sin twitter för att gratta sin älskling!!<3

 

Happy Birthday to my best friend in the whole world!!! Have a great birthday baby!


Va de e söta!! :*

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards