Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under maj 2012

:)

Av selgoourqueen - 27 maj 2012 12:17

Hej, det är så att jag har varit sjuk, och därför har jag inte haft så bra uppdatering!

Idag är det ju mors dag så Grattis på mors dag mamma!


Kommer fler inlägg senare! : )

Av selgoourqueen - 21 maj 2012 22:42

Okej, nu har jag gjort en header som jag kommer ha tills jag får till en bättre!

   Kommentera vad ni tycker!

Av selgoourqueen - 21 maj 2012 22:11

Jag vet inte riktigt vad ni kommer tycka, men här är iallafall första delen! Kommentera vad ni tycker!

Delerna kommer vara längre sen, men jag ville verkligen lägga upp första delen idag så... 

http://www.jelenators.bloggplatsen.se Hoppas ni gillar den! 

OCH KOMMENTERA MER!

Av selgoourqueen - 21 maj 2012 20:43

Okej, jag sa att jag kanske skulle lägga upp en novell om Jelena. Jag sa att jag skulle veta efter att 10 st personer och, nu har fem röstat och det var 1/5 som inte ville att jag skulle börja, och jag pallar helt enkelt inte vänta längre.. Så jag gör en blogg nu, där jag lägger upp novellen! Första delen kanske kommer idag :)

Av selgoourqueen - 21 maj 2012 20:41

Hehe.. Jag kollar på den just nu! 

Av selgoourqueen - 20 maj 2012 10:10

Nu är jag sådär nöjd med Headern! 

Kommentera gärna vad ni tycker (Jag är inte så bra, men det här är min första header/andra? jag lägger upp för efter)

Asså, jag har ju haft en ursprungs idé men sen redigerade jag den extremt mycket!

Innan (redigeringen)

Efter (redigeringen)

Så, vilken tycker ni om bäst? (Jag vet att båda är usla... Men jag håller fortfarande på med att bli bättre)   

Av selgoourqueen - 20 maj 2012 09:33

Hej! Jag vet att jag inte uppdaterat sen i måndags nu... Men jag har jobbat med att kunna göra en header.

Headern är snart klar hoppas jag!

Av selgoourqueen - 14 maj 2012 20:20

Hej!


När det gäller Selenas BFF Säger all olika vissa säger Taylor, vissa demi, osv.. Men Hennes tre BFF's

är Ashley Cook, Taylor Swift och en tjej som jag inte vet vad hon heter...


Men Ashley är söt som socker så jag ska lägga upp lite bilder på dem två i ett inlägg senare! :)

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards