Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under september 2011

Av selgoourqueen - 29 september 2011 08:03

Hej hörrni! Det går många rykten om att Sel och Justin ska ha gjort slut men jag har bevis på att det inte är så! De här bilderna bevisar motstasen och de togs den 23 september och idag är det den 29 september!! Bevis!!! Jag kan bara säga att jag skrek högt av glädje när jag såg de här!!! Sådana turturduvor!!! Älskar dem tillsammans de är sååååå söta!!!

       

Så sööööööööta Älskar dem!!! Men Sel mest såklart!


Kramar från mig!!

Av selgoourqueen - 29 september 2011 07:28

Titta bara på våran älskade sötnos hon visar att man inte måste sluta med mjukis djur bara för att man blir äldre!!!                

Så sööööööööt!!! Es Bonita!!! = är söt ( på spanska)


Syns sen! 

Av selgoourqueen - 6 september 2011 07:14

Hej! Här kommer lite bilder från en av hennes konserter på turnèen. Konserten var i Florida. Bilder på Sööta Sel.                                

Hon är så duktig som man kan bli!!!

Älskar Sel för alltid!!!


P.s Förlåt för den dåliga uppdateringen, kommentera, fråga mig, tipsa kompisar jag vill att min blogg ska få fler läsare, gillar ni min blogg så kan ni väl tipsa era kompisar ett stort + vore kommentarer så jag kan veta vad ni vill veta om Selena det vore härligt!!


Älskar Sel för alltid och alltid och alltid!!!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards