Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under januari 2012

Av selgoourqueen - 30 januari 2012 22:01

Hej.. Ville bara säga hej innan jag går och lägger mig :P Blir ett kort inlägg.. Bara så ni vet stuntar jag inte i er bara det att måndagarna e suuuperstressiga :P men vi syns imorgon :*

Av selgoourqueen - 29 januari 2012 20:47

Hej.. Jag vill bara berätta om en rolig tävling på en annan Selena blogg där man kan vinna posters.. Iallafall länk :)

 http://sellyg92.blogspot.com/2012/01/tavling.html  Hihi syns :)

Av selgoourqueen - 29 januari 2012 20:29

Hej..

Fick precis veta att Ethan Roberts som spelar gitarr i The Scene, han slutar i bandet, vet inte riktigt varför..

Men detta är en video några fans gjorde när de fick veta det här, och Ethan såg det här och han skrev på sin twitter

"Det fick mig att känna mig ledsen på ett bra sätt. Jag kan inte säga något mer, tack"

-sellyg92

Känner mig ledsen.. :'(


Av selgoourqueen - 29 januari 2012 15:01

Hej på er. Börjar tröttna på "Hej på er" Jag skriver alltid det, jaja ni vet ju att man kan önska låtar på rixfm's hemsida :) Och jag önskar Who Says!! men  ni kan ju också önska vad ni vill :) Det behöver ju inte vara Selly men visst skulle det vara coolt att höra Selenas låtar på svensk radio ;)


:) Kramar till er!! Glöm inte sprid ordet om min blogg!

Av selgoourqueen - 29 januari 2012 13:56

Hej på er!!


1 sak jag vill ha hjälp med :)

 Det skulle vara kul att slå rekordet med besökare på bloggen idag!! Det mesta jag har haft är 23 på en dag!! Hjälp mig att sprida ordet!! om min blogg så ser vi om jag kanske kan slå rekordet!!<3<3<3 All förtjänst till er kära läsare!! <3!!


Bilder från Sellys konsert i Puerto Rico!!<3

 

 "So every time i perform Who Says I always do it barefoot (which everyone hates, but it's fun) so that means Brian has to give me piggy back rides all the way out of the venues :)"

Översättning:

"Så varje gång jag framträder Who Says gör jag det alltid barfota (vilket alla hatar, men det är kul) så det betyder att Brian måste bära mig på ryggen hela vägen ut från lokalerna :)"

 

  

"Which one should I wear tonight? #WOTNsouthamerica I'm only supposed to wear one but I want both!"

Översättning:

"Vilken ska jag ha på mig ikväll? #WOTNsouthamerica Jag ska egentligen bara ha en på mig men jag vill ha båda!"

 

              

 

Sötnos!!<3 Hejdå..

Av selgoourqueen - 29 januari 2012 10:24

Hej på er! Just nu har jag bytt namn på bloggen, så nu ska ni  istället för att skriva http://sellylove.bloggplatsen.se skriva http://selmariegomezz.bloggplatsen.se Kram på er!!

 

Från Ramona and Beezus!

Av selgoourqueen - 24 januari 2012 15:03

Hej på er, för fem timmar sen la Selena upp en ny instagram bild.. Den ser ut så här:

 

 "I miss my baby Bay instagr.am/p/kKqCp/"

Oki Hejdå!!!! <3<3<3!!!

Av selgoourqueen - 18 januari 2012 17:33

Hej!

Alla fans som har hjälpt till med Selenas parfym har fått ett mejl där det står :

Hi guys! Thank yo so much for participating in helping me create my new fragrance! You have picked raspberry as my top note, purple freesia as my heart note and vanilla as my base note. I am very excited to share this new perfume with each and every one of you. Please stay tuned for information regarding the launch of my fragrance, available at Macy's this May, and for tha announcement of our 10 lucky winners who will be flown out to New York to help me make my final decicion. Again, Thank you for your help!



Kram på er!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards