Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under januari 2012

Av selgoourqueen - 16 januari 2012 07:32

Hej på er, jag har en sida på facebook som heter "Selenators forever and ever" kolla gärna in den och gilla!! <3<3<3 

 


Som ni har sett har ju Selena fixat lite färgade slingor i håret..

Och nu kan ju ni göra detsamma förutom att vårat går bort med Shampoo..

 

Nr 66 Royal Blue matchar det blåa som Selena har i sitt hår.. Jag köpte Royal Blue och sen ska jag köpa 60 Vintage Pink och 62 Lilac!! De matchar Selenas färger bäst.. men sen får ju ni bestämma själva. <3<3


Kramar till Selena

Av selgoourqueen - 16 januari 2012 07:21

Så här skrev Sel på twitter och Facebook...


"Love You Like a Love Song" keeps climbing the charts. To all the fans and radio stations keeping this song so strong THANK YOU ALL SO MUCH!


Översättning:

"Love You Like a Love Song" håller klättring i diagrammen. Till alla fans och radiostationer som håller den här låten så stark TACK ALLIHOPA SÅ MYCKET!


I love you always Sel

Av selgoourqueen - 14 januari 2012 15:37

Nya twitter bilder!!<3<3<3

 

Class act. She's incredible instagr.am/p/g3nVW/


 

A mans best friend? More like a girls best friend. instagr.am/p/g9nWk/


Hej då!!! Syns sen!! P.s Man kan se hennes slingor!!<3<3<3

Av selgoourqueen - 13 januari 2012 07:30

Hej! Selena har nu bytt hårfärg..  Hon har lagt i blå och lila fårg i sina toppar!! Bara att checka in bilderna!!

 

Här är vad hon skrev på twitter:  @nikkilee901 @riawnacapri :D instagr.am/p/gT5IA


 

Twitter: Change is good... My girls @ ninezeroone take care of me always :)

LOVE instagr.am/p/gT0dj


Jag tycker det blev häftigt!! Vad tycker ni??

Av selgoourqueen - 9 januari 2012 11:00

Hej på er!! Ville bara tacka min kompis för att hon är så himla schysst!!! Jag berättade för henne att jag hade haft 23 besökare igår och då skrev hon grattis till mig och la upp min bloggs adress på hennes blogg!! så här ska ni få adressen till hennes underbara blogg om Selena Gomez!! www.sellygomezz.bloggplatsen.se så hoppas ni njuter av hennes blogg lika mycket som jag!! Härhar ni Dagens Bild <3

   

Hoppsan det blev visst två kunde inte bestämma mig!! :D Hihi <33 Ha det så jättebra så hörs vi av varandra snart igen!!

Av selgoourqueen - 9 januari 2012 07:08

I går hade bloggen 23 besökare!! De e det högsta ja nånsin haft!!! <3 <3 <3 Tack alla som besökt!!! :-*


 

Love Sel forever!!!

Av selgoourqueen - 8 januari 2012 18:26

  Sööt bild från Musik video för Who Says!!

Längtar tills Monte Carlo kommer på dvd!!!

Av selgoourqueen - 7 januari 2012 19:16

Hej på er!!

Här e lite bilder!!

       

Jag gillar verkligen de här bilderna!! De e såå fina att jag la in rätt så många!! <3

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards