Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av selgoourqueen - 6 januari 2012 20:48

Ikväll ska jag se på Magi På Waverly Place filmen!! Den e såå bra!!


Liten bild!!

 

Alex som är väldigt sööt!!


Föressten så kanske ni har märkt att jag har fixat lite med bloggen det ska även bli en ny header!!

Kramar från mig! <3

Av selgoourqueen - 6 januari 2012 14:30

Monte Carlo kommer äntligen ut på dvd och blu-ray...
I usa har den redan kommit, men i sverige kommer deen släppas den 8 februari iallafall på cdon!! Ska köpa!!


 

Så här står det på baksidan: Förbered dig på ett osannolikt äventyr i Monte Carlo! Selena Gomez (Magi på Waverly Place) lyser upp i rollen som Grace, en livlig tjej som nyligen slutat high schooloch längtar redan efter resan till Paris med bästisen Emma (Katie Cassidy) och styvsystern Meg (Leighton Meester). Just som den hyperaktiva turistguiden lämnar dem i sticket och de tror att semestern är förstörd, blir Grace tagen för en förmögen societetsflicka, och de tre dras med på en spännande vecka i Monte Carlo fylld av glitter, glamour och oförglömlig glädje.


Den kostar 149 kr på cdon!!


Här är trailern


Jaja

Älskar dig förevigt Sel!!

Av selgoourqueen - 6 januari 2012 13:22

Hej! Som ni vet har man kunnat rösta på vilka dofter Sellys parfym ska ha och nu är röstningen avslutad...

Resultatet blev...


Topp doft: Hallon

Hjärt doft: Lila fresia (en blomma)

Bas doft: Vanilj!!


I USA kommer parfymen i maj på Macy's (en butik)


Vet ej när den kommer till Sverige om den kommer hit...


Här är bilder på de dofter som vann


     

Jag ska försöka kontakta Kicks och fråga om parfymen!!


Älskar Sel förevigt


Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards