Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av selgoourqueen - 5 januari 2012 18:21

Hej jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag såg precis lemonade mouth och blev helt kär i Nick Roux som spelar Scott.. Jag sökte på hans namn och såg bilder på honom och Selena och så kom jag på att jag kände igen honom han har varit med i Magi På Waverly Place, avsnittet där Alex vinner titeln som årets trollkarl... Han spelar en Best-tämjare, här kommer lite bilder!!


       


Jaja... Nu ska jag LOVA er att det ska bli bättre!!!! Med bloggen...... Älskar Selly för evigt!!!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards