Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under december 2011

Av selgoourqueen - 4 december 2011 21:32

Hej! Många av er undrar nog hur Selenas mobil ser ut och vad det är för en mobil! Och det får ni veta nu!

Selena äger en IPhone 4 och den har hon ett ljus rosa skal på! Jag har hittat lite olika bilder och här är de! P.s Jag vet inte om hon har en vit eller svart IPhone 4 men skalet är rosa! men hon har olika skal men hon använder det rosa mest! En av bilderna är inte ett skal utan något annat tror det är en bakside lucka eller nåt!

         


Asså det är Selenas Mobil men Justin håller i den! <3 Sååååå sööööööööta!

En ny twit-pic också

 

Happy birthday Jakeyy! Love you soooo much! instagr.am/p/XMf9d/


Det var IDAG hon la upp detta Och Här önskar Jag och jag hoppas ni gör det också, jag önskar Jakey får en suuuuper bra födelsedag!


Av selgoourqueen - 4 december 2011 14:19

Hej här är dagens bild x3 ! Bilderna är gammla men rätt så gulliga!


     


Haha den här killen är alltså ett fan som får syn på Selena och Taylor när de äter middag tillsammans och han äter också där och de tar bilder!

Av selgoourqueen - 2 december 2011 15:45


här är några nya tweet-pics!


       

Haha!

Älskar er, men kom ihåg det är INTE för sent att anmäla sig! (till Julkalendern alltså)


Anmäl er till Julkalendern här sw.tranas@wasadata.net


Här är Bilder från Sacramento!

                       

P.s Andledningen till att bilderna kom senare i Inlägget var att Jag hittade inte några bilder först men nu hittade jag några så då redigerade jag inlägget! God Jul Kramar SellyLove!

Ha en trevlig 2:a Advent! Bara 20 dagar kvar till JULAFTON! Kom ihåg då att Selly får inte sina Julklappar förens Juldagen eftersom hon bor i USA!

Av selgoourqueen - 1 december 2011 08:09

Hej December! Nu vankas JUL!

Ni som har anmält er till julkalendern har fått öppna 1:a "Luckan". Men det är inte för sent att anmäla sig!

Men om ni anmäler i dag får ni dagens lucka också om man anmäler sig imorgon får man inte det man får idag!


Lite nya Tweet pics!

   


Fina bilder! De bilder som Sel tar själv är från programet Instagram! Det är till Iphone 4! Om man har en Annan Iphone kan man ju kolla!

Det blir fler inlägg Denna första December 2011!


 

JA! Äntligen har jag skaffat den större den var väldigt liten förut men nu är den stor!

Baylor ligger i sängen med Sel!

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards