Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg under april 2012

Av selgoourqueen - 6 april 2012 20:47

Bara idag har bloggen haft 10 besökare!! :D Jag brukade inte bli så här uppspelt över 10 st men statistiken har varit jätte dålig (uppdateringen med) men nu går det uppåt! Ska vi satsa på 15 st besökare imorgon då? Det gör vi! Jag ska skriva ett par inlägg i förväg. Men så kommer det säkert andra också imorgon! Men jag ska fira min födelsedag så det kanske inte blir jättebra upp datering men det kommer komma minst 5 inlägg imorgon så var beredda!


 

Så söta!!!

Av selgoourqueen - 6 april 2012 19:24

Hej! Medan jag fixar lite på bloggen så ska ni få lite att kolla in! BTW kan ni kolla in http://sellyg92.blogspot.com Men här är iallafall ett par videos!

Okej här är en sorglig men absolut inte sann då men jag börjar nästan gråta ner jag ser den...

 

Kramar till er!

Av selgoourqueen - 6 april 2012 19:03

Jag ser att statistiken redan börjat bli bättre :D Det gör mig så glad! Nu ska jag iallafall mejla Cissi som har gjort den headern jag har nu, för hon ska göra en ny till mig! Så jag ska beskriva den lite! Men det ska bli extremt kul att ge bloggen ett nytt utseende och så. Iallafall, jag håller på att designa ett par saker som ni ska få rösta på sen!


   

Våran SÖÖÖÖTNOS!

Av selgoourqueen - 6 april 2012 15:21

Just nu håller jag på att fixa lite saker till bloggen!

Kolla in one and the same videon!


Stanna här och uppdatera lite ibland så kommer det förhoppningsvis snart nya inlägg!


Av selgoourqueen - 5 april 2012 22:16

Gick inte så bra med header.. :( Går tbx till den förra imorrn! :D Och jag ska ändra lite saker på bloggen så det ska bli bra :D I promise U!



Hihi! :D

Av selgoourqueen - 5 april 2012 22:01

Jobbar snart på en ny header!!! Den ska bli awesume!! (Hoppas jag)

Av selgoourqueen - 5 april 2012 21:56

Förlåt!!! Jag ber om ursäkt tusen gånger om! Resten av kvällen LOVAR jag ska gå till bloggen! Promise!

Jag vet att jag har förlorat massor av läsare och det känns extremt tråkigt men jag har jätte mycket och göra men jag vet jag har sagt det här tusen gånger innan... Jag lovar er att det kommer komma fler inlägg och mkt bättre uppdatering!


Love U guys so much!



Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards