Selena Gomez bloggen för dig!

Alla inlägg den 22 april 2012

Av selgoourqueen - 22 april 2012 21:45

Hej på er!

Har funderat lite och jag tänkte att jag kanske ska göra en novell på bloggen.. Ni ska få en smygtitt på ideén jag har ;)


Alla ljud blev så förstärkta. Klockans tickande blev mycket högre. Helt plötligt öppnas dörren, jag blev så rädd av det höga ljudet att jag ryckte till lite samtidigt som jag tittade upp på personen som kommit, jag hade fått sitta i ett enskilt rum, det var doktorn och Demi, Hur mår hon ville jag fråga men frågade den viktigaste frågan först. "Lever hon?" frågade jag nervöst och förskräckt. Doktorn suckade och tittade ner i marken, jag kollade på Demi och såg hur tårarna strömmade ner för kinderna på henne, och kollade sen tillbaka på doktorn med tårar som strömmade ner för mina kinder och jag kände hur jobbigt det var. "Hon.." sa doktorn, "Hon, är allvarligt skadad, men just nu lever hon."


Okej.. Vad tycker ni? Kommentera gärna om ni vill att jag ska börja skriva på den. (bara så ni vet så börjar den inte så, det där är någonstans i mitten eller början av novellen. Huvudpersonerna är Justin och Selena.


Kram :)

Översättning

Nedräkning!

Presentation


Hej! Min blogg handlar om Selena Marie Gomez, som är sångerska, skådespelerska och designer.

Jag hoppas du stannar. Kolla gärna in min novellblogg också =)

Besökare!!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Borde Jag börja på novellen jag la upp en smygtitt på?
 Ja, verkligen!!!
 Nej, den lät dålig...
 Spelar ingen roll jag bryr mig inte...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards